Alarm Çaldığı durumlarda önce müşteri bilgilendirilir , müşteri güvenlik kuvvetlerinin alarma müdahale etmesini istediği durumda , alarm merkezi yetkilisi , güvenlik kuvvetlerine alarmın çaldığı adresi bildirerek müdahale etmesini sağlar , müşteriyide alarmı çalan adrese yönlendirir , Online teknik destek , teknik ekipler tarafından verilir , fiziki teknik hizmet ücrete tabidir , aylık açılış kapanış raporlar müşterinin istediği bir mail adresine mail atılabilir ( ücretsiz ) , Zamansız alarmın devre dışı bırakılması durumlarda müşteri bilgilendirilir , teknik arızalarda müşteri bilgilendirilir , teknik servis istendiği durumda ücret kaarşılığı servis hizmeti verilir, alarm arızaları en geç 48 saat te çözülmek üzere müdahale edilir , panel ve sren değişimleri ücretsizdir , batarya değişimleri ücrete tabidir ,
Teknotel Teknoloji ürünleri San.TicLtd.Şti . / fevziçakmak Mah.Hilal Cad No:19/A Kocasinan KAYSERİ
+90 352 223 38 33 / +90 0541 223 38 33 /